Tuesday, 12 August 2014

ভাল ৰাস্তাৰ সন্ধানত 
পি.ডব্লিউ.ডি.ৰ এজন ইঞ্জিনিয়াৰ
(গল্প নহয়, সত্য)


তেওঁ মোৰ আগে আগে৷ মই তেওঁৰ পিছে পিছে৷ তেওঁ নিজৰ চিকচিকীয়া ছিলভাৰৰঙী মাৰুতি ৱাগন-আৰত৷ মই আঠ বছৰ পুৰণি মোৰ কলীয়া হোণ্ডা এক্টিভাখনত৷ তেওঁৰ গাড়ীখনত নিজৰ লৰা-ছোৱালীহাল৷ মোৰ পিছত আছে মোৰ হাল৷ আমি স্কুললৈ গৈ আছোঁ৷ পুৱাৰ নিৰ্ধাৰিত কাৰ্য-তালিকাৰ ইও এটা৷

এছোৱা ৰাস্তাৰ অৱস্থাই নাই৷ দুৰৱস্থা এনেকুৱা যে চাৰিটা চকা পাৰ কৰোঁতে গাড়ীচালকে কষ্ট কৰি চলাব লগা হয়৷ মোৰ দুটা চকা, গতিকে পাৰ হোৱাৰ সমস্যাটো তুলনামূলকভাৱে কম৷ ৰাস্তাৰ পিটচ কেতিয়াবাই উৰিল৷ ভগা ৰাস্তা আৰু গাঁতত পৰাৰ পৰা বচাবলৈ অৱশিষ্ট পিটচকণত চকাকেইটা পেলাবলৈ ৰং চাইডলৈ নাহিলেই নহয়৷ কোনো কোনো ঠাইত আকৌ চালকে গাড়ী ৰখাই লৈ ক্ষন্তেক সময় চিন্তা কৰিব লগা হয় যে কোনফালেৰে যাম৷ সেই ৰাস্তাৰ ওপৰেৰেই মানুহৰ ঘৰৰ পৰা নিৰ্গত পানীও বৈ গৈ থাকে৷ চাইড ড্ৰেইন, কালভাৰ্টৰ কাৰবাৰ নাই৷

শিলগুটিয়ে দাঁত নিকটাই থকা পথটো ক্রমান্বয়ে ওপৰলৈ উঠি গৈছে৷ মই চিন্তা কৰিছোঁ তেওঁৰ গাড়ীখনক অভাৰটেক কৰি যোৱাৰ৷ সেয়ে দূৰৰ পৰাই এটেম্প এটা লৈ এক্সেলাৰেটৰ পকাই আছোঁ৷ ভাল-বেয়া বছাৰ কথা বিশেষ ভবা নাই৷ এনেয়েও পুৰণি বাহন যেনিয়ে-তেনিয়ে যায়৷ সন্মুখত দেখি আছোঁ, তেওঁ বাওঁফালৰ পৰা সোঁফাললৈ কাটিছে, আকৌ বাওঁফাললৈ নিছে৷ মই পাৰ হব পৰা নাই৷ গতি কমাব লগা হৈছে৷ বাৰে বাৰে চেষ্টা কৰি আছোঁ৷ সফল হব পৰা নাই৷ ইফালে সন্মুখত পোৱা সমস্যাৰ বাবে তেওঁ মোক বাট এৰিও দিব পৰা নাই৷

তাৰ বাবে মই পিছে চালকক দোষ দিব খোজা নাই৷ বাট-পথৰ অৱস্থাই ঠাইবিশেষে আজি এনেকুৱা শোচনীয় ৰূপ পৰিগ্ৰহ কৰিছে যে এই ধৰণৰ দৃশ্য বা অভিজ্ঞতা একেবাৰে সুলভ হৈ পৰিছে৷ কৰবাত কৰবাত পকা ৰাস্তাত মাটি ঢালি গাঁত পূৰণ কৰা মডাৰ্ণ টেকনলজী এটাও সময়ে সময়ে দেখা পাই আহিছোঁ৷ দলঙৰ ৰেলিঙত গছৰ ডাল বন্ধাও পাইছোঁ৷ ৰড ইঞ্জিনিয়াৰিঙৰ এই নতুন ধাৰণাবোৰৰ সৈতে পৰিচয় হৈ আছোঁ৷

পি.ডব্লিঊ.ডি.ৰ ইঞ্জিনিয়াৰে আজি খুপি খুপি ভাল ৰাস্তাৰ সন্ধান কৰিব লগা হৈছে৷ আমিনো কোন? এনে ধৰণৰ ভাব এটাইহে পিছ মুহূৰ্তটোতে মোৰ মনত খেলা কৰিলেহি৷

No comments:

Post a Comment